21 Nisan 2010 Çarşamba

Frambuazlı Müsli


Diyet yapanlara, formunu koruyanlara 5 dakikada hazırlayacakları bir tarifim var. Hem lezzetli, hem sağlıklı daha ne olsun ? Haydi Afiyet Olsun.
Malzemeler: (1 kişilik)

4 yemek kaşığı müsli
2 tatlı kaşığı yoğurt (light yoğurt kullanabilirsiniz)
5-6 adet frambuaz

Hazırlanışı
Bardağa 2 yemek kaşığı müsli konulur. Üzerine yoğurt ilave edilir, kaşığın tersiyle düzeltilir. Tekrar 2 yemek kaşığı müsli konulur. Frambuazlarla süslenip servis edilir.
AFİYET OLSUN

12 yorum:

kitchenart-ist dedi ki...

Tam bana göre, bugün diyete başlıyorum:(
Buarada süpersin, hergün yeni bir tarif ekleyebiliyorsun. Bir sonrakini merakla bekliyorum.

CANAN TURHAN dedi ki...

Çok güzel ve farklı bir ara öğün olmuş ellerinize sağlık...

çeşnici Handan dedi ki...

kitchenart-ist,diyet iiçin gerçekten ideal özellikle sabah kahvaltısında iyi oluyor.Blogum da daha pekçok farklı tarif olacak ama işten dolayı ne yazık ki vaktim yok. Sen yine de beni izlemeye devam et. Sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Canan ,kızım küçüklüğünden beri sabahları kahvaltı etmeyi sevmez ama bunu rahatlıkla yiyiyor bu nedenle biz daha çok sabah kahvaltısında yapıyoruz ama her öğün rahatlıkla tüketilebilir. Sevgiler

Tijen dedi ki...

Çok şık gerçekten. Bir de ahududu bulabilsek! Yazın Burhaniye pazarına gelir ara ara, gördüm mü dayanamaz hemen alırım. Dilerim bu yaz da yeme şansımız olur.

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Tijen, meyve olarak çilek ya da böğürtlen de kullanabilirsin. Sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

hem şık,hem farklı,hem nefis..Ellerine sağlık..



Sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Damak tadı beğendiğine sevindim. Yorumun için teşekkür ederim. Sevgilerimle.

NiLaY dedi ki...

her geldiğimde süper yazıyorum ama napıyım öylesin canım yaa :) bu lezzette tam benlik olmuş, zaten işin içinde meyve varsa bende orada olmalıyım :)

GÜL dedi ki...

ayyyy bayıldım bende istiyorum bende:))))eline sağlık

çeşnici Handan dedi ki...

Nilaycığım, meyvalı tariflere ben de dayanamam. Bir porsiyon da senin için hazırlayacağım. Afiyet olsun

çeşnici Handan dedi ki...

Gülcüğüm, içten yorumuna çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...