1 Nisan 2010 Perşembe

Sebze Bahçesi Salatası

Bahar geldi . Artık daha hafif , daha sağlıklı beslenmek gerek. Çok kolay hazırlanan ama bir o kadar da sağlıklı ve lezzetli bir salata tarifini vermek istiyorum.

Malzemeler:
Brokoli
Karnabahar
Bezelye
Havuç
Kırmızı biber
Mısır
Sos için:
Zeytinyağ
1 Limon
1 diş sarımsak
Yarım paket(100ml.)krema
Tuz
1 yemek kaşığı hardal

Hazırlanışı

Brokoli, karnabahar, havuç, bezelye haşlanır. Zeytinyağı, dövülmüş sarımsak, limonsuyu, tuz ,krema ve isteğe bağlı hardal (ben kullanmadım)karıştırılıp, sos hazırlanır. Bir kapta haşlanan ve küçük parçalara ayrılan sebzeler ile doğranmış kırmızı biber ,mısır sos ile karıştırılıp, harmanlanır ve servis edilir.

AFİYET OLSUN

10 yorum:

umutluhayat dedi ki...

bahar gibi canlı bir salata olmuş ellerinize sağlık

çeşnici Handan dedi ki...

Teşekkürler umutluhayat

ŞEBNEM DÖĞENCİ dedi ki...

evet bahar geldi, bu salata form tutmak isteyenler için de harika ve yerinde bir tarif olmuş...sebze bahçesinin içinde yok yok hem doyurucu hem sağlıklı..ellerinize sağlık..

havva dedi ki...

Rengarenk tablo gibi olmuş, çok da lezzetli gözüküyor. Ellerinize sağlık...

çeşnici Handan dedi ki...

Şebnem, Havva; Baharla beraber tarifler biraz daha hafif, daha renkli ve az kalorili olsun istedim. Teşekkürler

NiLaY dedi ki...

ellerine sağlık canım süper görünüyor ama salata yemeyen kocişe bunu çıkarırsam herhalde biraz şaşırır :))

çeşnici Handan dedi ki...

Nilay'cığım, yemek seçen eş gerçekten zor. Ziyaretin ve yorumun için teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Salatanız çok lezzetli ve sağlıklı gözüküyor benim gibi diyette olanlar için ideal bir öğün tabiki kremasız olarak ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Salatanız çok lezzetli ve sağlıklı gözüküyor. Benim gibi diyette olanlar için güzel bir öğün tabiki kremasız olarak. ellerinize sağlık.

çeşnici Handan dedi ki...

Yaseminciğim, teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...