16 Nisan 2010 Cuma

Smoothberry

Oldukça yoğun ve uykusuz bir iş haftası daha son buldu ve ben de bloguma geri döndüm. Bu günün tarifini genç bir Konuk Çeşnici'den alacağız. Bu konuk benim için çok önemli çünkü bugünün tarifi kızım Ceren'den geliyor. Blogumda bana çok yardımcı olan Ceren, sıcak yaz günlerinde zevkle misafirlerinize sunabileceğiniz tarifi ile sizlerle beraber. Bu tat ile haftasonunuz pembe ve tatlı geçsin. İşte Ceren'imin tarifi karşınızda. Teşekkürler ve ellerine sağlık Ceren'ciğim.

Malzemeler. (2 kişilik)
10 adet ayıklanmış ve yıkanmış çilek
8 adet frambuaz
1 yemek kaşığı dolusu yaban mersini
1+1/4 su bardağı süt
1 tatlı kaşığı toz şeker
1 top vanilyalı dondurma
(malzemeler özellikle şeker isteğe göre ayarlanabilir)
Hazırlanışı:

Tüm malzemeler blender'a konulur ve karıştırılır. Soğutulmuş bardaklara konularak servis edilir.

AFİYET OLSUN

16 yorum:

Fuat Gencal dedi ki...

Çok güzel ve vitaminli bir içcek olmuş ellerinize sağlık.

Saygılar.

çeşnici Handan dedi ki...

Fuat Bey, ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Pembe Tatlar dedi ki...

Offf bunu not alıyorum hemen deneyeceğim:D

umutluhayat dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Offffffff tam benlik bu! Cok severim, yaz da geliyor zaten. Tarifi not ediyorum. Ellerine saglik.

CANAN TURHAN dedi ki...

Cerencim ellerine sağlık tam bir yaz içeceği olmuş. Hem sağlıklı hem de besleyici... Akşam tarifi okur okumaz Selin baskısı ile yaban mersini olmamasına rağmen denemek zorunda kaldık :) Tadi yine de muhteşem oldu... Yeni tariflerini bekliyoruz... Sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Pembe Tatlar,teşekkürler canım.

çeşnici Handan dedi ki...

Umutlu hayat, yorumun için teşekkürler sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Düşbahçesi,yazın bu tarif gerçekten çok güzel oluyor. Sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Canan, tarifi farklı meyveler kullanarak da yapabilirsiniz.Sevgiler.

Selin Turhan dedi ki...

Çok güzel bir içecek olmuş tadını çok beyendim. Ellerinize sağlık...

Selin Turhan dedi ki...

Ellerinize sağlık tadını çok beyendim çok güzel bir içecek olmuş.

Ceren dedi ki...

Selincim afiyet olsun:) Yakında başka tarifler de vereceğim onları da denersin.
Öptüm canım:)

Nilgün Komar dedi ki...

aman allahım bu neeeeeeeeee

bayıldım bayıldımmm

ben senin bloga niye daha önce gelmedim kiii

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Çelebi 74,bloguma hoşgeldin. Her zaman beklerim. Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkürler.

canikom dedi ki...

süper deneyeceğim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...