3 Eylül 2010 Cuma

TEŞEKKÜRLER


Bildiğiniz gibi 20 yemek blog yazarı olarak Kotanyi firmasının düzenlediği Kotanyi Sofrası Yemek Yarışmasına katıldık. Katılımcılar birbirinden güzel, değişik yemek tariflerini bu etkinliğe gönderdi. 2 Eylül günü yarışma sonuçlandı ve ilk üç belli oldu. Sonuçlara göre;
Alternatif Mutfak (1.), Değişik Tatlar (2.), Bir Demlik Sohbet(3.) oldu.

Bademli Pilav eşliğinde Patlıcanlı Köfte ve Körili Peynirli Gül Böreği tariflerimle katıldığım yarışmada sizlerin desteği ve oylarınız ile birinci oldum. Çok yeni bir blog yazarı olarak bu kadar deneyimli ve usta yarışmacının arasından sıyrılmak benim için onur verici bir sonuç.

OYLARI İLE BENİ DESTEKLEYEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM.
Dün akşam firma yetkililerinin de katıldığı bir iftar yemeği ile Caddebostan Sahan'da Ödül Töreni gerçekleştirildi. Gece son derece sıcak, samimi ve eğlenceli geçti.
Kotanyi sayesinde artık yepyeni bir notebook sahibi oldum. Ödülümü Kotanyi Türkiye Trade Marketing Manager'ı Arman Memil verdi. Kendisinin nezdinde tüm Kotanyi Ailesine ve tabi ki sevgili Mert Erkal'a çok teşekkür ederim.


Gayet eğlenceli geçen gecede 3. olan "Bir Demlik Sohbet" Sevil'ciğim de ödülü olan fotoğraf makinasını teslim aldı. Gecede daha önceden tanıştığım arkadaşlarımla yeniden görüşme şansını bulurken bloglarından zevkle kendilerini takip ettiğim ama tanışmadığım yeni blog yazarları ile de tanışıp sohbet etme imkanı buldum.

Sonuçta gayet zevkli başlayan ve zevkli biten bir yarışmanın ödül gecesi de neşeli ve güzel geçip anılarımız arasındaki yerini aldı. Sıra yeni yarışmalarda deyip bu ödülü bana kazandıran sizlere tekrar teşekkür ediyorum.
Sevgiler.

54 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Es-Selam canım.
Çok sevindim,can-ı gönülden tebrik ederim!
Ne kadar güzel,maşallah ya Hu şu karelere baktıkça mutlu oluyorum..Yurtdışında olduğumuzdan mütevellit iştirak edemiyoruz şimdilik lakin vardır bunda da bir hayır:)
Kocaman sevgi ve muhabbetlerimle

Devastator Usta dedi ki...

tebrikler efendim :)

Unknown dedi ki...

Canım benim tebrik eder başarılarının
devamını dilerim.Kocaman öpüyorum.

nesrin dedi ki...

Tebrikler, cok güzel bir yemekmis gercekten. Sevgiler...

ZUHAL dedi ki...

Canım tebriklerrr.Yazıştığım insanları görünce çok Çok başarılara imza atarsın canım inşallah.

ZUHAL dedi ki...

Canım tebriklerrr.Yazıştığım insanları görünce çok Çok başarılara imza atarsın canım inşallah.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Canım çok ama çoooook tebrik ederim. Kutlayacağımız daha nice başarıların başlangıcı olur inşallah...
Hediyeni iyi günlerde güle güle kullan canım

Çok öpüyorum seni
Kucak dolusu sevgiler

fuat gencal dedi ki...

Çok tebrik ederim. Başarılarınızın devamını dilerim.

Saygılar.

havva dedi ki...

Bu değişik ve lezzetli tariflerinizle başarılı olacağınızı bekliyor ve destekliyordum. Yürekten tebrik eder, başarılıarınızın devamını dilerim...

Gizemli Tatlar dedi ki...

Tebrik ederim.Hediyenizi güle güle kullanın.Sevgiler...

Behiye Sönmez dedi ki...

çok sevindimm ,,tebrik ederim :)daha çook güzel başarılara..

kalpkurabiye dedi ki...

canımm Hilal Abladan duymuştum kazandığını tebrik ederim seni.. Hakettin demekki kazandın yeni olmakla ilgisi yok:))
daha güzel daha özel başarılara inşallah..

anneanneninemekleri dedi ki...

Tebrikler,daha nice başarılara inşallah.Sevgiler

Unknown dedi ki...

tebrikler umarım daha nice başarılarını görürüz.

Mutluanne dedi ki...

Tebrikler....ne kadar güzel sıcacık bir ortam ne mutlu sizlere.Başarılarınızın devamı dileğiyle...Hediyenizi güle güle güzel günlerde kullanın inşallah
sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

Handan Hanım canı gönülden tebrk ederim. sizin adınıza çok sevindim çok güzel bir etkinlik böyle şeyler katılamamak da ayrıca üzüntü tabi :) ben bu oylama işini kesinlikle beceremeyenlerden olmuştum nereye tıklarsam tıklayayım bir türlü oylayamadım böyle bir kabiliyetim işte...:))tekrar kutluyorum sizi
sevgiler..

mine dedi ki...

tebrikler canım ilgiyle takip ettiğim bir günlüğün ödül alması ne kadar sevindirici
nice ödüllere diyelim o zaman
sevgiler...

CANAN TURHAN dedi ki...

Haklı bir galibiyet olmuş :) çok güzel çok farklı tariflerdi. Başarınızdan ötürü tebrik eder, devamını dilerim.
Bu arada sizi izlemeye devam ediyor, yeni tariflerinizi bekliyoruz.

Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Kutlarım Handan'cığım!
(Tarhana konusunda cesaretini kaybetme, sonra bütün kış iyi ki yapmışım diyeceksin.)

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Handancığım tebrik ediyorum canım ellerine sağlık ayrıca sevgiler...

İnci Yemek dedi ki...

Tebrikler, tebrikler:)sunum ve malzemeler çok güzeldi.Başarılarınızın devamını
dilerim çok öptüm..

pelince dedi ki...

Handan bir kez daha tebrik ediyorum .. Ödülde çok güzeldi,iyi günlerde kullan..

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

tebrıkler handancım.fazlası ıle ha edıyosun:) ınanıyorum buna.guza gunlerde kullan .svglrrr
ozge
not: 26 sında bulusyoruz beklıyoruz senı de ...

Sevtap dedi ki...

Tebrik ederim canım çok sevindim.Hediyeni güle güle kullan canım.Kadir Gecende Mübarek Olsun.

fuat gencal dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecenizi tebrik eder Allah'tan hayırlara vesile olmasını niyaz ederim.

Saygılarımla. Fuat Gencal

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım tebrik ederim..Kadir geceniz mübarek duaların kabul olsun.Sevgiler.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Handan,
Öncelikle tebrik eder, başarılarının devamını dilerim.
Bu arada;
Kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

Cafe Pepela dedi ki...

Kadir gecesi bu gece.Gecenin kadrini bilenlerin gecesi.Kadri büyük bir kitab, kadri büyük bir meleğin diliyle kadri büyük bir elçinin eliyle kadri büyük bir ümmete indirildi bu gece. Farkında mısın kadrin ne kadar yüksekte. Farkında mısın hatırın ne kadar el üstünde. Haydi, durma, varlığını dilinin ucuna taşı!
Dua dua göğe yürü..Haydi, durma, hasretlerini nefeslerine taş.Dua dua göğe yürü..

Cici kandiler dilerim efenim:)

kitchenart-ist.com dedi ki...

Sevgili Hilal,
Çok tebrik ederim.Ödüllü tarifini ilk fırsatta denemek isterim.
Sevgiler,

NiLaY dedi ki...

Handan Ablacım çok çok tebrik ediyorum seni. Yaptığın güzel işlerin böylesi anlamlı bir şekilde ödüllendirilmesine çok sevindim, başarılarının devamını diliyorum :)

Ballı Cimcime dedi ki...

Sevgili Handancım, ben de senin öncelikle bu güzel başarını tebrik ediyorum, harikasın. Ben de senin kandilini kutluyor, dualarımızın kabul olduğu hayırlı bir kadir gecesi diliyorum. Sevgilerimle..

yemekaski.com seçil dedi ki...

harika.. tebrik ederim canım..

Fatoş Öztürk dedi ki...

♥ Kuran-ı Kerim'de Kadir Gecesi için Leyletül kadri hayrun min elfi şehrin yani Kadir Gecesi bin aydan hayırlı bir gecedir diye buyuruluyor. Bu nedenle bu geceyi ihya edelim.. Kadir gecen hayırlı olsun..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hak ettiğine şüphe yok:) hepinize çok çok tebrikler! yeni bir yemek blogu yazarı-meraklısı olarak seni takip ettiklerim arasına almakta ne doğru bir şey yaptığımı bir kez daha görmüş oldum! sevgiler:)

yeşim dedi ki...

canım benim tebrik ediyorum.ve kadir gecen ve bu günkü kadir günün mübarek olsun. kocaman öpüyor güzel bir hafta diliyorum.sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canim benim..... Seni tebrik ediyorum..... Harika bir duygu olmali bu... BIzler buralardan maalesef bu tür yarismalara istirak edemiyoruz... Ama sizleri sonuna kadar destekliyoruz.... Daha nice basarilara imza atman dilegiyle, sevgilerimi yolluyorum...

Unknown dedi ki...

Canim benim..... Seni tebrik ediyorum..... Harika bir duygu olmali bu... BIzler buralardan maalesef bu tür yarismalara istirak edemiyoruz... Ama sizleri sonuna kadar destekliyoruz.... Daha nice basarilara imza atman dilegiyle, sevgilerimi yolluyorum...

Unknown dedi ki...

Canim benim..... Seni tebrik ediyorum..... Harika bir duygu olmali bu... BIzler buralardan maalesef bu tür yarismalara istirak edemiyoruz... Ama sizleri sonuna kadar destekliyoruz.... Daha nice basarilara imza atman dilegiyle, sevgilerimi yolluyorum...

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok keyifli bir akşamdı gerçekten. Tekrar tebrik ederim:) Şu toplu çekilen resmimizi ben de sayfamda kullanmak istiyorum mümkünse:)O gün bileğim sarılı olduğu için pek foto çekemedim ben. Şimdiden saol:)

Tümay Öztürk dedi ki...

Çok keyifli bir akşamdı gerçekten. Tekrar tebrik ederim:) Şu toplu çekilen resmimizi ben de sayfamda kullanmak istiyorum mümkünse:)O gün bileğim sarılı olduğu için pek foto çekemedim ben. Şimdiden saol:)

gülay mutfakta dedi ki...

handan canım,
burdan bir kez daha kutlarım seni..
seninle tanışmaktan bende çok mutlu oldum.. tekrar görüşmek dileğimle..

sevgiler..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Oh beee.k
Kac gündür yarismanin birincisi kim oldu diye merak edip duruyordum.
Simdi ögrendim.TEBRIKLER..!
Kucak dolusu sevgiler

www.pemberehber.com dedi ki...

Tebrik ederim Handancığım, başarılarının devamı dileklerimle.

çeşnici Handan dedi ki...

Yarışmadaki desteğinize ve beni onurlandıran yorumlarınıza sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Handancım ben de seninle tanıştığıma memnun oldum hayırlı bayramlar

Ebru Yüksel dedi ki...

Tebrik ederim. Ödülünüzü iyi günlerde kullanmanız dileğiyle. Bloğunuzla az önce tanıştım, oylamadan haberim olmadı. Bir dahaki sefere ben de sizi gönülden destekleyeceğim. Sevgiler..

mandalincikmazi dedi ki...

Kutlarım canım
ellerine sağlık
bu aralar yoğun olduğumdan dolayı bu yarışmada çok az kişi için oy verebildim ..........
Sevgiler......

Mimosa Café dedi ki...

Handancığım ben kaçırmışım bu yarışma konusunu. Çok tebrik ederim. İnsanın yeteneklerinin ödüllendirilmesi çok keyifli oluyor gerçekten ben de tatmıştım benzer bir duyguyu, heyecanı hep canlı kalıyor. Kutluyorum tekrardan. Sevgiler.

mehtap kuzucu dedi ki...

handan hanım merhaba,bu güzelolayı kaçırmışım,şimdi gördüm.sizi tüm içtenliğimle kutluyorum böyle bir ödülü fazlasıyla hakediyorsunuz,başarılarınızın devamını diliyorum.. sevgilerimle

canikom dedi ki...

selam bende yeni gördüm.sizi çok tebrik ederim.ödüllü tariflerinizi nerede bulabilirim.tşk ederim

hepleziz.com dedi ki...

Handan hanım gerçekten çok güzel bir başarı ve çok güzel bir gece olmuş,tebrikler ...

zeymurancafe dedi ki...

tebrik ederim canım...

Herdemlezzet ~Arzu~ dedi ki...

tebrikler nice nice başarılara:)

çay kazanı dedi ki...

Başarılarınızın devamını dilerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...