12 Nisan 2010 Pazartesi

Tavuk Etli Tartolet


Herkese iyi haftalar. Haftaya sevdiğim, görünüşü ve lezzeti çok güzel olan bir tarif ile başlamak istiyorum. Umarım sizler de beğenirsiniz.
Malzemeler
Malzemeler (4 kişilik)
200 gr tavuk göğüs eti
3 yufka
150 gr.mantar
2 yemek kaşığı soya sosu
2 yemekkaşığı krema
1 soğan
2 kırmızı biber
2 çarliston biber
Zeytinyağı
Tuz
Biber
Hazırlanışı
Yufkaların üzerleri fırçayla yağlanarak üst üste yerleştirilir. Yufkadan mufin kalıplarından daha büyük kareler kesilir. İçleri yağlanmış mufin kalıplarına yerleştirilir ve önceden ısıtılmış 170 C’ye ayarlı fırında 15 dak. pişirilir. Haşlanan tavuk etleri küp şeklinde doğranır. Soğan ince kıyılıp teflon tavada pembeleşinceye kadar zeytinyağı ile sotelenir. Doğranmış kırmızı biber ile çarliston biber eklenir ve onlar da sotelenir.Küp küp doğranan mantarlar eklenip 10 dak. daha kavrulur. Tavuk eti eklenir ve çevrilir. Soya sosu ve krema da eklenerek harmanlanırlar.Tuz ve biber de eklenir. Karışım, mufin kalıplarından çıkarılmış olan kızarmış tartoletlerin içine paylaştırılır ve servis edilir.
AFİYET OLSUN

11 yorum:

umutluhayat dedi ki...

çok nefis bir sunum olmuş.eminim tadıda öyledir.ellerinize sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Soya sosu ve krema ellerine sağlık canım sunum süper...

Tijen dedi ki...

Pek şık görünüyorlar! Ben de benzerlerini incir reçeliyle yapmıştım. Bir zamanlar tuzlusunu da yaptımdı sanki. Unutmuşum gitmiş...

çeşnici Handan dedi ki...

Umutluhayat, tadı da görüntüsü kadar güzel. Teşekkürler.

çeşnici Handan dedi ki...

Pembe tatlar, soya sosu ve krema yemeklere nasıl tat katıyor değil mi? Sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Tijen, yorumun fikir verdi. Bir kez de tatlı ile deneyeceğim. Teşekkürler.

kitchenart-ist dedi ki...

Tartölet kapları fikri çok hoş...İçeriğini değiştirerek birçok farklı tarif de çıkarabiliriz. Ee daha ne olsun, süper olmuş. Ellerine sağlık...

çeşnici Handan dedi ki...

Kitchenart-ist,teşekkürler.

Mimosa Café dedi ki...

çok şık ve de ilginç görünüyorlar. eline sağlık. sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Mimosa Cafe, yorumun için teşekkürler

notdefterimden dedi ki...

25 -Şubat 15- Mart-2011 tarihleri arasında

HOBİDÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve

http://papatya68.blogspot.com/ tarafından düzenlenen yemek etkinlikleri "11"

''Tavuk Yemekleri’’ Etkinliğine ben http:// yelpazesu.blogspot.com ev sahipliği yapacağım.Beni yalnız bırakmazsanız sevinirim .
Paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Bunun

için yapmanız gerekenler:

Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınlıyorsunuz,benim linkimi verip

hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtiyorsunuz ve bana yorum

bırakarak yada mail atarak haber

veriyorsunuz işte bu kadar Siteniz yoksa; yelpaze41@gmail.com adresime mail

atıyorsunuz,isminizle

yayınlıyorum.İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
Katılımlarınızı bekliyorum..

SEVGİLER....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...