2 Nisan 2010 Cuma

Jöleli Meyve Tatlısı

Bahar geldiği için daha hafif yemek tariflerine geçeceğimi dün belirtmiştim. Tatlılarda da buna dikkat edeceğim. Bu nedenle bugün sizinle meyveli jöle tatlısı tarifini paylaşacağım.

Malzemeler: 2 kişilik

2 kivi
10 çilek
1 paket muz jölesi
Üzeri için
Krema
Hazırlanışı

Yıkanan ve ayıklanan meyvalar doğranıp, dilimlenir. Servis kuplarına pay edilir. Diğer tarafta jöle 2.5 su bardağı kaynamış suya ilave edilir ve tamamamen eriyinceye karıştırılır. Eriyince meyvelerin üzerine dökülür. Oda sıcaklığına kadar soğuyunca buzdolabına konur ve donuncaya kadar bekletilir. İsteğe bağlı üzerine krema konarak servis edilir.

AFİYET OLSUN

Bu tarifi Narince'nin jöleli tatlar etkinliğine gönderdim.

10 yorum:

umutluhayat dedi ki...

bencede yazın daha hafif lezzerler yapmalı ellerinize sağlık çok hoş olmuş

çeşnici Handan dedi ki...

Umutluhayat, beğendiğin için teşekkürler.

NiLaY dedi ki...

bu yazın benim de çok sık yaptığım bir tatlı.. ellerine sağlık canım süper görünüyor :))

Narince dedi ki...

Tarifinizi aldım, yayın hayatınızda başarılar dilerim. Görüşmek üzere, sevgiyle...

Unknown dedi ki...

Tatlıniz çok güzel ve hafif gözüküyor.En kısa zamanda deneyeceğim. Meyva yemeyen çocuklar içinde güzel bir öğün ellerinize sağlık.

çeşnici Handan dedi ki...

Nilay'cığım,baharla beraber artık hafif tatlılar olsun istedim. Yorumuna teşekkürler. Sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Narince, etkinliğin hayırlı olsun. Ziyaretin ve yorumun için teşekkürler

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Yasemin,

Yorumun için teşekkürler. Dünya şekerin oğlun ve senden de tarifler ekliyorum. Sevgiler

müge dedi ki...

Yaz havasını estiren jöleli tatlını derhal deneyeceğim,bir öneri de benden gelsin ben kavunun içini boşaltıp jöleli tatlıyı içine doldurup donduruyorum,keserek servis edildiğinde çok şık bir görüntü ortaya çıkıyor...

çeşnici Handan dedi ki...

Mügeciğim, yazın söylediğin şekilde bir tarif yapacağım. Ziyaretin ve yorumun için teşekkürler. Sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...