2 Aralık 2010 Perşembe

Ödüllerim ve Mim

Sevgili Gülo anne ve Fuat Bey beni bu ödüle layık görmüşler .Kendilerine çok teşekkür ediyorum.

Sevgili anneannenin emekleri, sevgili Gülcan ve sevgili yemek bir aşk beni oscar'a layık görmüşler. Hepsine bu güzel ödülü bana layık gördükleri için teşekkür ederim. Ben de bu iki ödülü blogumu izleyen herkese gönderiyorum.
Sevgili Lezzet Adası da beni mimlemiş. İşte yanıtlarım:
1-Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek İstiyorsun? Ailemle birlikte neşe içinde
2-Yeni yıldan beklentileriniz neler? Sağlık, mutluluk ve huzur
3-Yeni yılda neler yapmak istiyorsun? Bana mutluluk veren şeyler yapmak istiyorum
4-Yeni yıl sence ne demek? Yenilik, tazelik ve umut
5-Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun? Tüm sevdiklerimin sağlıklı ve yanımda olması yeter
6-Yeni yıla dair mesajın nedir? Hayat çok kısa kimse kimseyi kırmasın, hiçbir şey dert edilmesin, mutlu ve güzel bir yıl olsun ve bu yılı ağız tadıyla yaşayalım hepimiz.

6 yorum:

tarih84 dedi ki...

nice ödüllere şekercim:))

umutluhayat dedi ki...

canım ödül çok doğru bir adrese gelmiş.kutlarım.sevgiler.

lezzet sefasi dedi ki...

Bende seni odule layik gorunler denim. nice guzle odulere
sefa

lezzet sefasi dedi ki...

Bende seni odule layik gorunler denim. nice guzle odulere
sefa

ZUHAL dedi ki...

Bir ödülde benden sana Handancım.Bloguma ugrarmısın lütfen.

çeşnici Handan dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...