11 Ağustos 2010 Çarşamba

Carte d'Or Fabrika Gezisi

Tatile çıkmadan önceki son haftasonu katıldığım ama tatil nedeni ile bir türlü yazamadığım Carte d'Or Fabrikasına yaptığımız geziyi biraz gecikmeli de olsa sizlere aktarmak istiyorum. Excel İletişim'den sevgili Aylin'in davetlisi olarak 2 otobüs Çorlu'daki fabrikaya gittik. Fabrika da öncelikle Nihan Kayı bize şirket ve mamuller hakkında bilgiler verdi. Daha sonra hayatımızda olabileceğimiz en stril hallerimiz ile fabrika yetkilileri ile gezimize başladık. Fabrikada herşey tam anlamı ile el değmeden yapılıyor. Herşey otomatik ve programlı olarak prosedürüne uygun işliyor. İnanın o fabrikayı gördükten sonra herkes gönül rahatlığı ile bu dondurmalardan yiyebilir ve özellikle çocuklarına yedirebilir.


Fabrika gezimizin sonunda yeni ürün olan Frambuazlı Pastayı tadıp, denedik. Harikaydı. Mutlaka denemenizi öneririm.
Gezi ve tadım sonrasında hepbirlikte fabrikanın bahçesinde hazırlanan piknik alanına geçip bizler için hazırlanan birbirinden güzel yemekleri yiyip, diğer katılımcılarla sohbet etme imkanı bulduk.
Yemek sonrasında tekrar otobüslerimizle geri döndük ve otobüslerden ayrılırken son derece tatlı hediyelerimizi alıp bu güzel günü noktalamış olduk. Böyle güzel bir organizasyonu düzenleyerek bizleri bilgilendiren fabrika yöneticilerine, Excel iletişime ve gün boyu bizlerle tek tek ilgilenen sevgili Aylin'e tekrar teşekkür ederim.

12 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

handan ablam bende gecen sene gittiğimde bayılmıştım
sevgiler

Benhurum dedi ki...

Gerçekten insan kendi gözüyle görünce daha iyi anlıyor gönül rahatlığı ile tüketebileceğini değilmi Handancım;) Tadı damağımızda, anısı dağarcığımızda kalan bir gündü gerçekten, tekrar görüşebilmek de harikaydı, sevgilerimle...

Baharcicegi dedi ki...

Güzel keyifli bir etkinlik,hemde nefis dondurmalar kim istemezki orda olmayi
Hayirli Ramazanlar

Banu dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar canım:))) Güzel bir etkinlik olmuş keşke tüm firmalar yapsa özellikle sucuk salam üreticileri.... Sevgilerimle...

çeşnici Handan dedi ki...

Sevilciğim gerçekten çok güzeldi.

çeşnici Handan dedi ki...

Ayşenciğim herşey çok güzeldi hele sizlerle birlikte olmak daha da güzeldi. En kısa zamanda görüşmek üzere.

çeşnici Handan dedi ki...

Bahar Çiçeği Hayırlı Ramazanlar.

çeşnici Handan dedi ki...

Banucuğum çok hoş bir etkinlikti. Teşekkürler.

mintinin dünyası dedi ki...

ay inanmıyorum handan abla ya.bu ne güzel bir gezi olmuş.inanmıyorum dondurma fabrikasına gitmiş olmak.çok özendim imrendim şimdi.görmeyi çok isterdim inan.neyse ne yapalım:((off abla beni de götürrrr

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Gezi sayesinde seninle tanışabildim. Tanıştığıma çook sevindim.
Umarım yine böyle güzel zamanlarda görüşürüz
Kucak dolusu sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Alevciğim, inşallah ilk fırsatta sen de gidersin canım.

çeşnici Handan dedi ki...

Tijenciğim ben de seninle tanıştığıma çok sevindim. En kısa zamanda görüşmek üzere sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...