13 Kasım 2012 Salı

Hurmalı Milkshake

Herkese güzel bir akşam dilerim. Hurma tariflerime devam ediyorum. Trabzon hurması marmelatı ve Hurma tatlısı  tariflerinden sonra bu akşamda hurmalı bir içecek tarifim var. Alternatif bir meyve suyu olarak hazırlayacağınız  bu içecek hem lezzetli hem de sağlıklı. Afiyet olsun.
Malzemeler:
1 adet olgun Trabzon hurması
1 su bardağı süt
1 çay kaşığı tarçın
Hazırlanışı
Yıkanıp, kabukları soyulup, çekirdekleri çıkarılan hurma  blendra konulur. Süt ve tarçın da blendra konulup hepsi karıştırılır.( Hurma tatlı olduğu için şeker konulmaz ama şekeri az gelirse ağız tadınıza  göre şeker ekleyebilirsiniz) Bardağa alınan milkshake hemen servis edilir.
AFİYET OLSUN.

14 yorum:

Nilgün dedi ki...

Bir kez yanılıp hiç sevmem demiştim. Tattıktan sonra fikrim değişti. Maalesef şimdi hiç kaçırmıyorum..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Trabzon hurmasi malesef buralarda bulunamayacgindan normal hurma olurmu??? Denemek istiyorum.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Pardon 1 adet dediginize gore bu hurma buyuk birsey internetten bakacagim resmini gormek icin:))

CANAN TURHAN dedi ki...

Daha önce tadanlar varmış, ama ben ilk kez duyuyorum/görüyorum/okuyorum bu tarifi. Çok farklı geldi, hurmayı da severim en kısa zamanda deneyeceğim. Ellerinize sağlık...

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım evinizde hurma patlaması yaşanıyor anlaşılan:)
afiyet bal olsun:)
sevgiler..

MAZES dedi ki...

bayram ederim ben ,çoooook teşekkürler ve ellerine sağılık,uf ya,olsa şimdi ....

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Şimdi olsaydı missler gibi.
Sevgiyle kal.

Başak dedi ki...

Çok severim.Tarif de çok güzel mevsiminde bolca yemeli..sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

of of hem de hurmalı,eminim nefis olmuştur.ellerine sağlık...

ihlamurcum dedi ki...

Ne iyi fikir, hem faydalıda.Bir taşla iki kuş,fikrinize ve elinize sağlık.

Ferkay dedi ki...

Çok güzel de biz deneyemeyeceğiz Handancım.. Ellerine sağlık canım..

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili dostbahcesinden lezzetler; burada kullanılan hurma Trabzon hurması denilen büyük olan hurmadır. Bir önceki tarifimde resmini görebilirsin diğer hurma ile yapılması zor ve aynı tadı ne yazık ki vermiyor.

çeşnici Handan dedi ki...

Sevgili Kalp kurabiyesi Deniz tam mevsimi olduğu için bu haftayı Trabzon hurmasına ayırıp arşivimdeki tarifleri yayınladım başka tarifleri de gelecek.

çeşnici Handan dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...