21 Kasım 2012 Çarşamba

Brokoli Salatası

Herkese güzel bir akşam dilerim.  Özellikle et, tavuk yemeklerinin yanına çok yakışan bir salata tarifim var bu akşam. Yemeklerin yanında salata olarak yenildiği gibi bu salata tek başına da bir öğün olabilir. Salatanın içine konulan malzemeleri isteğinize göre arttırabilirsiniz. (Ben kış geldiği için domates, salatalık gibi yaz sebzelerini soframdan kaldırdım ama siz isterseniz onları da salatanıza katabilirsiniz)
Afiyet olsun.
Malzemeler:
1 küçük brokoli
istenilen miktarda haşlanmış  mantar
İstenilen miktarda havuç
istenilen miktarda haşlanmış bezelye
istenilen miktarda haşlanmış patates
tuz
1 limonun suyu
zeytinyağı
1 diş dövülmüş sarımsak
Hazırlanışı:
Yıkanıp, ayıklanıp çiçeklerine ayrılan brokoli buharda haşlanır. Haşlanan brokoli küçük parçalara ayrılır. Bir kaba konulan  brokoli çiçeklerine önceden haşlanan bezelye, küçük küçük doğranan haşlanmış  mantar,  haşlanmış patates ve havuç eklenir. Diğer tarafta limonun suyu, tuz, zeytinyağı ve dövülmüş sarımsak iyice karıştırılıp salatanın sosu hazırlanır. Salataya dökülür salata harmanlanır. Servis tabağına alınarak servis yapılır.
AFİYET OLSUN.

19 yorum:

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

ellerinize sağlık harika bir salata olmuş
sevgiler:)

u.aydin dedi ki...

lezzet tabagi olmus,harika hayatim,ellerine saglik olsun,sevgiyle.....

Ada Mutfak'tan Lezzetli Ev Yemekleri dedi ki...

ben genelde sarımsaklı yoğurtlusunu tercih ediyorum ama bunu da denemeli.. çok da sağlıklı bir öğün.. elllerinize sağlık..

Baharcicegi dedi ki...

Bu nefis saglikli besleyici salatanin yanina ne et ne tavuk isterim bu haliyle yesem doyurur beni eline saglik canim renkleriyle bile cezbediyor

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Gayet besleyici saglikli nefis bir salata olmus bu ..ellerinize saglik diyorum sevgiler.

Gülcan dedi ki...

geldim salatayı yedim ve gidiyorum ellerinize sağlık

Nurşen Aksoy dedi ki...

Sağlık dolu bir salata olmuş..ellerinize sağlık...sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

hem vitamin hem lezzet bir arada harika olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım bencede tek başına bir öğün:)
nefis bir salata olmuş.)
ellerine sağlık..
sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık çok güzeller renkler süper bu salata benimde favorim

hanife dedi ki...

Brokoli salatasını gördüğüme çok sevindim bende ilk defa deniyeceğim tarifini aldım enkısa zamanda yapacağım İnşaAllah eline sağlık çok güzel görünüyor...
Mutlu hafta sonları dilerim..

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

brokolinin herşeyi güzel, salata da süper, ellerine sağlık...

huuuubakbi dedi ki...

http://www.ozderihali.com/page/13 bu hırsız sayfada el emeklerin var çalınıp yayınlanmış sade sen değil hepimiznkileri çalmışlar kendininmiş gibi yayınlıyorlar

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ben pak severim ama eşim zor yiyor.. Bu haliyle belki yedirebilirim Handancım.. Ellerine sağlık..

CEPAYNASI dedi ki...

lezzetli ve sağlıklı...
daha ne olsun:))

Magia da Inês dedi ki...

♡¸.•°
Olá, amiga!
Deliciosa, colorida e nutritiva.

Boa semana!
Beijinhos do Brasil

✿ °•.¸♡¸.•°✿

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

çok güzel olmuş. iadeyi ziyarete geldim. VE bloğumun 100 üyesi olmuşsunuz.Teşekkür ederim..:)

Nilgün dedi ki...

Gerçekten sevmeyen bile sarımsak sosu ile denemeli. Ellerine sağlık...

Esradan dedi ki...

oof of bu brokoliyi kimseye sevdiremiyorum.heleki ben böylesine severken.brokoli salatanız nefis görünüyor.ellerinize sağlık.benim sitemdede sağda en üstte brokoli görüntüsü var zaten.benim evdeki kızım aynen görüntüdeki gibi..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...