8 Ağustos 2011 Pazartesi

Ramazan Menüsü

Kısa bir moladan sonra merhaba. Herkese bir kez daha hayırlı Ramazanlar dilerim. Tatilde gittiğim yerler ve yemekleriyle ilgili notları, kısa bilgileri ve fotoğrafları toparladıktan sonra sizlerle paylaşacağım. Bugün iftar için geçtiğimiz sene yayınladığım arşivden seçtiğim tariflerle hazırladığım iftar menümü yayınlamak istiyorum.
Ayran Aşı Çorbası: Sıcak günlerde olduğumuzdan iftarın olmazsa olmazlarından çorba için soğuk bir çorbayı tercih ettim ve Ayran Aşı tarifimi seçtim.

Etli Taze Fasulye:Çorbanın ardından sebze olarak etli taze fasulye tercihim oldu.


Zeytinyağlı Biber Dolması:İftar sofralarının vazgeçilmezlerinden zeytinyağlılar için bugün Zeytinyağlı Biber Dolmasını arşivimden aldım

Bahar Pilavı:Pilav olarak Bahar Pilavı soframızda yer alıyor.


Kavun Yatağında Dondurma: Tatlı olarak da sıcak günler için en güzel alternatiflerden olan ve geçen sene Haziran ayında yayınladığım Kavun Yatağında Dondurmayı seçtim.

Afiyet olsun.

6 yorum:

eflatunkedi-nisa ercan dedi ki...

O nasıl güzel bir tat bir lezzettir ya, kavun yatağında dondurma...

hmm şimdiye kadar hiç öyle şekilli şüküllü kesmeyi akıl edememiştim^^ yemeklerin görüntüleri çok güzel ellerinize sağlık.

Nisa

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin Handancığım,hayırlı ramazanlar...

anneanneninemekleri dedi ki...

Yaz için süper bi iftar menüsü olmuş ellerine sağlık.

Duygu dedi ki...

Cok guzel bir menu olmus. Menu fikirlerini bloglarda severek takip ediyorum, aksama ne pisirsem derdine care oluyor :) Ozellikle kavun ve dondurma harika bir tatli. Bu sicaklarda da cok iyi gider. Tesekkurler bu guzel menu fikirleri icin.

Harbiyiyorum.com dedi ki...

Beni bir bu havalar bir de kavun yatağında dondurma bitirdi :)

Adsız dedi ki...

Bütün tarifleriniz çok nefis olmuş,ellerinize sağlık. Çorbanızın bir benzeride bizde yapıyor,tek fark biz nohut koymuyoruz ama servis yaparken minik buz parçacıkları koyuyoruz.ç
Ayrıca bunu söylemeden geçemem çorba kasesi ve kepçesine bayıldım..:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...