2 Aralık 2011 Cuma

Kestaneli Muhallebi

Hayırlı ve güzel bir Cuma günü dilerim. Her mevsimin kendine özgü meyveleri ile muhallebi yapmayı çok seviyorum. Geçen sene elmalı muhallebi , bal kabaklı muhallebi(1), bal kabaklı muhallebi(2), bu sene de hurmalı muhallebi tariflerim bunlardan bazıları. Tatlı günüm olan bugün kışın nefis tatlarından kestane ile yaptığım muhallebi tarifim var. Afiyet olsun.
Malzemeler:(5 kişilik)
1 lt.süt
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı pirinç unu
1 paket vanilya
1 kavanoz hazır kestane püresi(tatlandırılmış)
Hazırlanışı:
Hazır kestane püresi muhallebi kaselerinin diplerine konulur.Diğer tarafta süt ile pirinç unu iyice karıştırılarak kaynatılır. Koyulaşmaya başlayınca şekeri ilave edilir ve karıştırmaya devam edilir. Muhallebi kıvamına gelince vanilya eklenip bir iki karıştırılıp altı kapatılır. Kestane püresi konulmuş kase ya da bardaklara pay edilir. Buzdolabında iyice soğutulduktan sonra soğuk olarak servis yapılır.
AFİYET OLSUN

30 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar ellerine sağlık
enfes öpüyorum.

u.aydin dedi ki...

yeme de yaninda yat olayi.eminim lezzetine doyum olmaz.ellerine saglik.hayatim.hayirli cumalar.

bırtutamkekik dedi ki...

mmm....
miss...
tamm eşimin damak tadına uyacak bir lezzet..
ben bunu daha önce niye düşünmedim ki:)
ellerinize fikrinize sağlık...
hayırlı ve bereketli cumalar...
dua ile...

zeymurancafe dedi ki...

kestane tatlısına bayılırım bunu da sevecegıme emeınım ellerıne sağlık canım

yemekbiraşk dedi ki...

kestane bazlı kremalara bayılırım zaten:) eline sağlık canım sevgiler

Noblesse dedi ki...

kestanenin bulunduğu herşey güzel oluyor, nefis görünüyor, ellerine sağlık.

~Hülya~ dedi ki...

Kestaneye bayılırım canım, çok şık bir sunum olmuş, ellerine sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

hımmm.nefis bir muhallebiii.ellerine sağlık canım.sevgiler.

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

kestanenin tadını sütlü tatlı biraz daha yumusatarak görüntünün hakkını veren güzel bir tatlı olmuştur...ellerinize sağlık

Deniz dedi ki...

Çooook süper bir görüntüsü var, ellerinize sağlık. ben de sizi beklerim bloğuma, sevgiler.. :)

www.LensMarket.Com

birincisin dedi ki...

Hayırlı cumalar,çok güzel bir muhallebi, kestaneli harika..ellerinize sağlık..sevgiler:)

B'r'cm'marinmabed' dedi ki...

Muhteşem görünüyor.

Unknown dedi ki...

bugünlerde muhallebiye takmış durumdayım kestaneli ismide insanın iştahını açıyor .ellerine sağlık

Mutfak Dili dedi ki...

Kestane olunca her tat bir kat daha tatlanir. Elinize saglik, Muhallebinin uzerindeki kestane harika
Sevgiler..

ѕєℓєη dedi ki...

Elinize sağlık çok güzel görünüyor kestaneye bayılırım :))

caferengigül dedi ki...

Bu tarif tam benlik.Çünkü ben tam anlamıyla bir kestane delisiyim.Ellerinize sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık ablacımmm nefis görünüyor muhallebinn:)
mutlu hafta sonları dilerim ablacım..

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ayyy, muhallebiye bayılırım Handancım.Bence en zararsız en masum tatlı. İşte böyle kışkırtıcı ilavelerle azıcık masumiyetten uzaklaştırıyoruz onu ama..heyhat ne gam:) Varsın uzaklaşsın, pek leziz görünüyor valla..Ellerine sağlık canım..

NİRVANA dedi ki...

Canım harika olmustur tadı eminim ellerine saglık...

A qué huele mi cocina ... dedi ki...

Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. No tengo ni idea de lo que he puesto o de lo que ha puesto google. Me ha encantado conocerte. Saludos. Alicia.

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık,eminim çok lezzetli olmuştur,kestanenin aromasını çok severim ben..

GoNcha GoNcha dedi ki...

kestaneli tatlara bayiliyorum. harika bir tarif.
Cupcake tadinda bir gun diliyorum!
http://gonchagoncha.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Handancım kestaneyi çok severim.Her şekilde kokusunu dokusunu.Muhallebiye de çok yakışmıştır eminim ellerine sağlık arkadaşım sevgiler

Tümay Öztürk dedi ki...

Kestanenin her halini seven biri olarak ellerine sağlık Handan ablacım. :)

Unknown dedi ki...

Nasıl güzel bir lezzettir bu kestanane..
Muhallebiylede nefiss olduğuna eminim..
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

Nilgün dedi ki...

Kestaneyi tatlının içerisinde sevmeyen ben bile görüntüye özendim. Ama eşim için mutlaka yapmalıyım. Ellerine sağlık, tarifi aldım iyi haftalar..

çeşnici Handan dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkürler.

kimsiniz dedi ki...

ne kadar zarif bir sunum olmus canim ellerine saglik :)

CANAN TURHAN dedi ki...

Tarifinizi Kestaneyi çok çok seven eşim için yaptım. Gerçekten çok lezzetli oldu. Herkese tavsiye ederim.

Miria Onesta 2 Amiche in cucina dedi ki...

Molto molto buona. Ciao

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...