14 Aralık 2011 Çarşamba

Kurutulmuş Domatesli Ispanak Salatası

Herkese güzel bir gün dilerim. Bugün mevsime uygun son derece kolay hazırlanan ve yemeklerin yanında olduğu gibi tek başına da yenebilen bir salata tarifim var. Afiyet olsun.
Malzemeler: (5 kişilik)

150 gr. bebek ıspanak yapraklar
6-8 adet kurutulmuş domates

6-8 adet konserve enginar kalbi

10 adet siyah zeytin

1 limonun suyu

zeytinyağı

tuz

Hazırlanışı:

Kurutulmuş domatesler 5 dak. sıcak suda bekletilirler ve sudan çıkarılırlar. Büyüklüklüklerine göre 2 ya da 3 parçaya bölünürler.(Çok küçük parçalara bölünmezler)Yıkanmış ıspanak yaprakları, bölünmüş domatesler, ortadan ikiye ayrılmış konserve enginar kalpleri ve siyah zeytinler bir kaba konulur. Diğer tarafta limon suyu, zeytinyağı ve tuz karıştırılarak salatanın sosu hazırlanır. Bu sos malzemelerin üzerine dökülür ve iyice karıştırılıp harmanlanır. Servis tabağına alınan salata servis yapılır.


AFİYET OLSUN.

27 yorum:

Lezzet sarayı dedi ki...

ooo çok değişik bir salata bu.ellerine sağlık.canım yaa bir ricam var bloğuma gelip reklamlara bir kere tıklarmısın .çok sevinirim.şimdiden çok teşekkür ederim...

u.aydin dedi ki...

Fikrine bayıldım.tebrikler.enginar kalpleri gül gibi durmuş.enfeste görünüyor.fikrine,ellerine sağlık.sevgiyle.

birincisin dedi ki...

çok değişik ve vitaminli bir salata tek başına da dediğiniz gibi yenebilir..ellerine sağlık..sevgiler:)

Unknown dedi ki...

ıspanaklı salatayı severim. ellerine sağlık sevgiler...

HerbiRenk dedi ki...

bende sadece kurutulmuş domates salatası yapıyorum birr gün paylaşırım:) eline sağlık güzel görünüyor:)

Nigar SARGIN dedi ki...

Çok değişik bir salata gerçekten.Sağlık küpü mübarekk:) Ellerinize,emeğinize sağlık.Sevgilerimle.

hayatreceli dedi ki...

hmm süper süper sebze dendi mi kendimde geçiyorum ben görüntü fevkaladenin fevkinde ellerine sağlık canım:)

sevgiler..

~Hülya~ dedi ki...

Harika bir salata olmuş canım ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Ben bu kurutulmuş domatesi bir türlü beceremedim gitti. Eksi sünger gibi bişey oluyor. Az haşlayıp yağ ve sarmısaklı sos yapıyorum ama hiç hoş olmuyor.

Nil dedi ki...

ne kadar basit. ıspanağı hiç çiğ yememiştim. kurutulmuş domates bulmalıyım :)
ellerine sağlık

Hülya dedi ki...

Kuru domatesi tek başına yapıyordum. sizinki daha sağlıklı yeşil sebzeli..

Afiyet olsun:)

Ferkay dedi ki...

Harika bir salata olmuş eline sağlık canım.. Bol vitaminli..
Sevgiler..

zeymurancafe dedi ki...

çok guzel gorunuyor canım ellerıne sağlık sevgıler

anne eli gibi dedi ki...

kuru domatesi ,zeytini ve ıspanağı çok severim hepsi bir arada eminim nefis olmuştur ellerine sağlık..

durme durme dedi ki...

Farklı bir tarif olmuş canım. Uğrayıp merhaba demek istedim. Kuru domates içine girdiği her şeye çok yakışıyor. Sevgilerle.

Adsız dedi ki...

bir salata ancak bu kadar güzelleştirilir :)) ellerine sağlık

Yelda Ergin Öztürk

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ne pratik gerçekten..Bebek ıspanak zaten sadece lor eklenerek bile tüketilebilen bir sebze, böyle kimbilir ne lezzetli olur..Ellerine sağlık Handancım..

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Ispanak Salatası yapmayı bu sene öğrendim ve de çok sevdim. Ellerine sağlık canım.

Duygu dedi ki...

Cok pratik, cok lezzetli ve renkli. Ellerine saglik...

Magia da Inês dedi ki...

°º♫
°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.
✿⊱╮Salada leve e nutritiva!!!
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil
✿⊱╮°º❤

Birsel ve İrem dedi ki...

Süper görübüyor, ellerinize sağlık.
Sevgiler.

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok değişik bir salata olmuş. Çikolata bloğumu pasta bloğumla birleştirdim. pastacicigdem.blogspot.com adresime beklerim. Kucak dolusu sevgiler..

anne eli gibi dedi ki...

handan'cım bende ödülün var alırsan sevinirim..

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık görsel anlamda mükemmel lezzeti de eminim öyledir.

kimsiniz dedi ki...

çok istah açici bir salata olmus, ellerine saglik canim :)

Nilgün Komar dedi ki...

ıspanağı hiç çiğ yemedim ?! nasıl olur merak ettim şimdi :)

ihlamurcum dedi ki...

Harika bir salata olmuş, salatalar her zaman favorim olmuştur.Teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...