23 Nisan 2017 Pazar

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun

Öncelikle tüm çocuklarımızın ve sizlerin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınız kutlu olsun. Geleceğimizi emanet edeceğimiz, umutlarımız olan çocuklarımıza sevgiler olsun. Bildiğiniz gibi blogumda ilk yıldan  beri  her 23 Nisan 'da bir çocuk çeşnici konuğum oluyor ve blogumu ona bırakıyorum. Bu yılda  7.kez blogumu minik bir çeşniciye bıraktım.  Sevgili Nehir bu yıl bana konuk oldu ve bizlere 23 Nisan için nefis bir Sürpriz Kalpli Kek yaptı. Şimdi sizleri Nehir ve sürpriz  keki ile başbaşa bırakıyorum. Haydi Nehir blog senin.
Sevgili Nehir öncelikle sürpriz kalp keki için malzemeleri karıştırıyor.

Karışıma gıda boyasını ekliyor ve keki fırına göndermeden önce son dokunuşlarını yapıyor.
Nehir'ciğin kekinin kalplerini oluşturan  kek fırında pişiyor.


Kekin kalplerini oluşturan kek pişince Nehir kalp şeklinde kurabiye kalıbı ile kekten kalpleri çıkarıyor ve büyük bir özen ile başka bir kek kalıbının içerisine onları diziyor. Kalpler ne kadar güzel olmuş değil mi? 
Kalpleri hazırlayan sevgili Nehir şimdi de asıl kekin malzemelerini karıştırıyor. Oldukça emek isteyen bir kek seçmiş sevgili Nehir bize.


Hazırladığı kek harcını özenle içine kalpleri dizdiği kek kalıbına boşaltıyor. Kek harcını fırına koyup, pişmesini bekliyor.

Ve karşınızda Nehir'in Sürpriz Kalpli Kek'i. Nefis olmuş ellerine sağlık Nehir'cim, bizlere bu güzel keki hazırladığın için çok teşekkürler. 

Sevgili Nehir'cim senin  ve tüm çocukların  bayramını  bir kez daha kutluyorum.  Nice Bayramlarınız olsun ve hepsini çoşkuyla, mutlulukla kutlayın. Sevgiler.

Kandiliniz Mübarek Olsun.

5 yorum:

deeptone dedi ki...

nefis fotolaaar çok tatlıııı :)

LaLa dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Afiyet olsun :)

www.filmgundemi.com dedi ki...

Sevgili Nehir'in ve nezdinde tüm çocukların bayramını kutluyorum. :)
Kek için söyleyecek söz bulamıyorum, nefis görünüyor. Yapım aşamalarını kare kare yayınlamanız açıklayıcı olmuş.
Elinize sağlık. :)

Unknown dedi ki...

Merhaba, googlede arama yaparken bloğunuza rastladım ve çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutluyorum.
Size kendi yaptığım bir uygulamayı tavsiye etmek istiyorum. Bu linkten bakabilirsiniz Kolay Pasta Tarifleri Teşekkürler.

ışınonur dedi ki...

Nehir'e bayıldım, bir içim su :) ayrıca keki de çok orijinal, nefis bir paylaşım olmuş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...