3 Nisan 2010 Cumartesi

Somonlu Pazı Böreği


Somon sevenlerin ve farklı tatlar arayanların sevecekleri bir tarif vermek istiyorum. Yapılışı çok kolay ve lezzetli bir tat. Çay saatlerinde ya da yemeklerde rahatlıkla konuklarınıza sunabilirsiniz.
Malzemeler:(2 kişilik)
1 yufka
4 dilim somon füme
4 dilim burger peyniri
8 pazı yaprağı
Ayçiçek yağı
Hazırlanışı:
Yufka sigara böreği sarılacak şekilde 8 parçaya bölünür. Somon ve peynir 8 parçaya ayrılır. Her yufkaya sırasıyla haşlanmış ve doğranmış pazı yaprağı, somon ve burger peyniri yerleştirilir. Yufkaların yan kısımları iç malzemenin üzerine gelecek şekilde katlanıp, geniş sigara böreği şeklinde sarılır. Yufkaların uç kısımları hafif nemlendirilerek yapıştırılır. Ayçiçek yağı tavada ısıtılır. Börekler kızgın yağda kızartılıp, sıcak olarak servis edilir.
AFİYET OLSUN

6 yorum:

umutluhayat dedi ki...

somonlu böreği ilk kez duyuyorum ve çok güzel bir fiki,r.geçenlerde eşimin aldığı somonu ne yapacağımnı şaşırmıştım.ellerinize sağlık

çeşnici Handan dedi ki...

Umutluhayat, umarım beğenirsiniz.Teşekkürler

Unknown dedi ki...

Çok değişik bir tarif bende ilk defa duydum çok değişik bir fikir bende en kısa zamanda deneyeceğim oğlumla beraber. Ellerinize sağlık.

çeşnici Handan dedi ki...

Yasemin'ciğim, somon seviyorsan mutlaka denemeni öneririm. Afiyet olsun

Mimosa Café dedi ki...

çok enteresan olmuş gerçekten. mutlaka denemek isterim. merak ettim. sevgiler

çeşnici Handan dedi ki...

Mimosa Cafe, farklı tatlar hoşunuza gidiyorsa beğeneceğinizi umarım. Yorumunuz için çok teşekkürler. Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...