16 Şubat 2010 Salı

Ballı Muzlu Süt




İşte çocuklarınızın severek içeceği çok sağlıklı ve yapımı çok kolay bir tarif "Muzlu Ballı Süt"


Sütü çocuklarınıza geceleri yatmadan önce içerebilirsiniz. Muzlu süt biraz şişkinlik yaptığı için çocuğunuza yatmadan en az bir saat önce içirmeniz gece şişkinlik nedeni ile uyuyamamasını engeller.


Malzemeler (1 kişilik)

1 adet muz
Yarım bardak süt
2 tatlı kaşığı bal


Hazırlanışı


İçeceği koyacağınız bardağın yarısı kadar sütü, dilimlenmiş muzu ve balı blender sürahisine doldurun ve karışım pürüzsüz bir hale gelene kadar karıştırın. Bardağa koyduğunuz sütü sade olarak ya da üstüne isteğe göre rendelenmiş çikolata veya tarçın koyup servis yapınız.



AFİYET OLSUN

4 yorum:

ŞEBNEM DÖĞENCİ dedi ki...

Defne'ye ilk kez hafta sonu muzlu süt yaptım, iştahsız kızım afiyetle içti, ellerinize sağlık, tüm tarifler çok pratik ve bir o kadar güzel.

çeşnici dedi ki...

Defne'ciğin sütü içmesine çok sevindim. Bu blogun çıkış noktası çocuklara sağlıklı şeyler yedirebilmek olduğu için özellikle sevindim. Defne için en kısa zamanda tatlı tarifi de yazacağım onu yerken çekilmiş fotoğrafını da gönderirseniz burada yayınlayacağım.

ŞEBNEM DÖĞENCİ dedi ki...

Ben hafta sonu fotografını çekmiştim cep telefonundan, (tabii koca bebekler olarak ben ve eşim de zevkle içtik :) muzlu sütlerimizi ) en kısa zamanda fotograflarını seve seve göndereceğim. Tekrar elinize sağlık Defne'nin yuvaya başladığı ve hızla kilo kaybettiği bir dönemde bu lezzetli tarifler ilaç gibi geldi...

Adsız dedi ki...

bu karışıma 1 tane de bıldırcın yumurtası ekliyorum ben.Deneyin derim çocuklara yatmadan önce tam bir vitamin deposu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...